Strona główna > ARROW TAG

ARROW TAG

ARROW TAG  

to najnowsza forma sportowej rywalizacja. Gra polega na strzelaniu z łuku specjalnymi strzałami zakończonymi miękką pianką spienioną, dzięki czemu tor lotu strzały nie zmienia się. Trafienie jest bezbolesne, uderzenie można porównać do uderzenia miękką piłką, dzięki czemu nie pozostawia żadnych śladów po trafieniu. Gra jest przeznaczona dla każdej grupy wiekowej. Podczas gry każdy z uczestników otrzymuje łuk, maskę ochronną oraz ochraniacz przedramienia.

 

ZASADY GRY

Celem gry jest uzyskanie jak największej ilości punktów poprzez eliminację przeciwników oraz wybicie 5 płyt ze specjalnych stojaków umieszczonych na stronie drużyny przeciwnej. Drużyna, która jako pierwsza tego dokona wygrywa. Każdy z graczy otrzymuje łuk, maskę ochronną oraz ochraniacz przedramienia, na polu jest całkowity zakaz sciągania masek. Zawodnicy startują ze swoich punktów startowych na hasło sędziego START, muszą pobrać strzały ze strefy środkowej i wrócić na swoją połowę pola. W strefie środkowej jest zakaz strzelania do zawodnika drużyny przeciwnej oraz swojego. Strefa służy tylko i wyłącznie do pobierania strzał. Nie można również przechodzić na pole drużyny przeciwnej. Zawodnik trafiony schodzi na swój START.

Zespół składa się do 10 graczy. Eliminacja zawodnika następuje poprzez trafienie go, jeżeli któryś z zawodników złapię strzałę podczas lotu umożliwia mu to powrót 1 zawodnika ze swojej drużyny, który wcześniej został wyeliminowany.

Jedna runda trwa 10 minut.

Nie wolna strzelać poza pole, ponad siatkę oraz w sędziego.

Nie wolna łamać strzał oraz po nich biegać.

Trafienie nie liczy się jeżeli strzała odbije się od ziemi i trafi zawodnika. 


SCENARIUSZE

ZOSTAŃ OSTATNI

Gra polega na jak najszybszym wyeliminowaniu przeciwnika, każdy trafiony zawodnik  schodzi z pola gry. Wygrywa zawodnik, który pozostanie na polu jako ostatni.

ZNISZCZ I PRZETRWAJ

Gra polega na zbiciu 5 płyt (opcjonalnie 3,4 w zależności od ilości graczy)drużyny przeciwnej. Drużyna której uda się to jako  pierwszej  wygrywa. Dodatkowo zawodnik trafiony ma możliwość ponownego grania jeżeli zawodnik z jego drużyny złapie strzałę podczas lotu.

Dodatkowe życie nie liczy się jeżeli wszyscy zawodnicy są na polu gry.

ROBIN HOOD

Gra polega na jak największej ilości trafieniu zawodników z drużyny przeciwnej. Za każdego trafionego gracza przyznawane jest  10 punktów. Wygrywa drużyna której uda się jak najwięcej ustrzelić zawodników drużyny przeciwnej i zdobyć jak najwięcej punktów. Dodatkowo zawodnik trafiony ma możliwość ponownego grania jeżeli zawodnik z jego drużyny złapie strzałę podczas lotu.

WATERLOO

Gracze stają naprzeciwko siebie i oddają po jednym strzale, trafiony gracz schodzi z pola. Po każdym trafieniu zawodnicy robią krok do przodu.  Wygrywa najwytrwalszy zawodnik któremu uda się trafić przeciwników. 


CENNIK  

Pakiet ARROW TAG (od 6 do 10 graczy)
Każdy uczestnik otrzymuje kompletny sprzęt do gry:
- ŁUK ARROW TAG (specjalny łuk do gry)
- GOGLE OCHRONNE / MASKĘ OCHRONNA
- OCHRANIACZE NA PRZEDRAMIONA
- KOSZULKĘ (oznakowanie kolorystyczne drużyn)
- STRZAŁY (zgodnie z przewidzianym scenariuszem)
Koszt 500 zł / godzinę gry - kolejna godzina 300 zł.