Regulamin rezerwacji
Rezerwacja
- Jak dokonać rezerwacji: Rezerwacja eventu odbywa się wyłącznie za pośrednictwem formularza rezerwacyjnego dostępnego na naszej stronie internetowej.
- Co nie jest rezerwacją: Rozmowy telefoniczne, wiadomości e-mail oraz zapytania o dostępność terminu nie są uważane za rezerwację.
Zadatek
- Wysokość zadatku: W celu zabezpieczenia rezerwacji wymagana jest wpłata zadatku w wysokości 30% całkowitej kwoty eventu.
- Wpłata dokonywana jest na dane firmy
City Events Grzegorz Augustyniak
ul. Złote Łany 40C
43-227 Góra
NIP 646 250 07 92 - Sposoby płatności za pomocą PayU.
Anulowanie Rezerwacji
- Zasady anulowania: Anulowanie eventu skutkuje utratą wpłaconego zadatku, chyba że wystąpi jedna z poniższych sytuacji:
- Bardzo niekorzystne warunki pogodowe (wichura, huragan, ulewny deszcz, temperatura -10°C i niższa) w dniu eventu oraz dzień wcześniej.
- Bardzo poważne i udokumentowane okoliczności, takie jak wypadek, stan zdrowotny lub śmierć jednego z uczestników.
- Anulowanie eventu na dni od poniedziałku do piątku do 3 dni przed planowanym terminem.
- Anulowanie eventu na dni od soboty do niedzieli do 7 dni przed planowanym terminem.
Reklamacje
- Zasady reklamacji : reklamacja może zostać złożona przez Klienta
- pisemnie na adres : City Events Grzegorz Augustyniak ul. Złote Łany 40C 43-227 Góra
- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres : [email protected] się podanie przez Klienta w opisie reklamacji :
- informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady,
- danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.
Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.